Usein kysytyt kysymykset

Miten teillä on niin paljon edullisempaa?
Ostamme ravintolisämme suoraan alan suurimmilta tehtailta. Sitten myymme ne täällä omassa verkkokaupassamme ilman yhtä ainutta välikättä. Perinteinen luontaistuotetukku ostaa nämä tuotteet kyllä samoilta tehtailta, mutta välissä on kauppias ja usein vielä ketju tai maahantuoja - kaikki välikädet kun nostavat aina hintaa.
Mitä tuo teidän hintavertailu tarkoittaa?
Toteutamme säännöllisesti tuotteillemme hintavertailuja. Vertaamme kilpailijoidemme hintoja vastaavaan vaikuttavaan ainesosaan sekä pakkauskokoihin suhtautettuna. Näin olemme saaneet vertailukelpoisia hintoja. Hinnat keräämme kahdesta suuresta suomalaisesta verkkokaupasta. Lue lisää.
Onko tuotteenne laadukkaita?
Kyllä, tuotteemme tulevat suoraan alan luotetuimmilta ja tunnetuimmilta valmistajilta. Tuotteilla on korkeimmat kansainväliset laatusertikaatit. Laadusta voit lukea tarkemmin omalta sivulta: "Turvallista ja sertifioitua laatua".
Paljonko toimituskulut ovat?
Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin postin sekä matkahuollon noutopisteisiin (Postipaketit, Smartpost-paketit sekä Lähellä-paketit). Noutopisteitä on yli 3000, joten pakettisi noutaminen on tehty niin vaivattomaksi kuin mahdollista.
Kauanko toimitus kestää?
Yli 97% tilauksista on perillä 2-4 arkipäivässä. 97% tilauksista on perillä 2-4 arkipäivässä. Mikäli tilauksesi ei ole perillä viikon sisällä tilauksesta, niin todennäköisesti jotain on mennyt vikaan joko meillä tai kuljetusyhtiöllä. Näissä tapauksissa käänny palvelevan asiakaspalvelumme puoleen.
Koska asiakaspalvelunne on tavoitettavissa?
Asiakaspalvelumme on tavoitettevissa jokaisena arkipäivänä kello 09.00-16.00 välisenä aikana. Sähköpostilla tulleisiin kysymyksiin pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti.
Sopiiko tämä tuote minulle?
Asiakaspalvelumme voi neuvoa teitä kysymyksessänne. Terveydellisiä neuvoja emme valitettavasti voi antaa, näissä asioissa suosittelemme kääntymään teitä hoitavan lääkärin puoleen.
Voinko tilata puhelimella?
Puhelimella tilaaminen on mahdollista silloin, kun verkkopankkimaksaminen ei onnistu. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (045 889 3250) ja kerromme mielellämme lisää.
Voisinko tehdä markkinointiyhteistyötä?
Etsimme jatkuvasti uusia ystäviä, jotka ovat löytäneet tuotteemme ja haluavat kertoa kokemuksistaan myös toisille! Jos olet kiinnostunut kertomaan tuotteistamme blogissasi tai muussa vastaavassa yhteydessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerromme mielellämme lisää.