Usein kysyttyä

Tilasin tuotteen ja en ole saanut vielä seurantunnusta. Missä tilaukseni on?
Voit tarkistaa asiakastilisi kautta seurantatunnuksesi. Mikäli sitä ei löydy tai sinulla on muita ongelmia älä epäile olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

Osoitteeni on vaihtunut, kuinka varmistan, että uusi tilaus tulee oikeaseen osoitteeseen?
Voit kirjautua asiakastilillesi ja sieltä käsin muuttaa yhteystietosi. Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme mikäli tarvitset lisää apua.

 

Kysymys: Haluaisin ostaa tuotteitanne myyntiin kauppaani/kuntosalilleni/kahvilaani/luomupiiriini. Miten se onnistuu?
Emme myy tuotteitamme jälleenmyyntiin, mutta yhteistyö kiinnostaa sitäkin enemmän! Meillä on mahtavia ratkaisuja yrittäjille, luennoitsijoille, jotka haluavat tarjota parasta asiakkailleen.


Minulla on blogi ja olisin kiinnostunut kertomaan teistä lukijoilleni.
Yhteistyö kiinnostaa meitä! Meillä on mahtavia ratkaisuja blogisteille, jotka "tykkäävät" Luontaistukusta ja haluavat viedä sanomaa eteenpäin.


Et löytänyt vastausta kysymykseesi?
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään!




Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uutiskirjeemme ja kuulet ensimmäisenä tarjouksistamme sekä uutuuksistamme.